اخبار

طراحی و ساخت شوروم دفتر مرکزی

در مرداد ماه 1401 شرکت صنایع کاشی بیستون پروژه ساخت شوروم دفتر مرکزی خود را در محل آن شرکت و در فضایی به وسعت 1200 متر مربع آغاز نمود. ایده ی ساخت شوروم با هدف رونمایی از جدیدترین دستاوردهای شرکت و سهولت در دسترسی برای جامعه معماران و مشتریان شرکت صورت پذیرفت.

پروژه جدیدی که توسط تیم معماری کاشی بیستون در حال ساخت است، تفسیری نوآورانه از سطوح سرامیکی که دارای جلوه‌های سه بعدی فوق‌العاده و یک مجموعه که دارای جلوه ها، رنگ ها، فرمت ها و پرداخت های مجلل خواهد بود در حال ساخت است.

کانسپت طراحی شوروم برگرفته از المان های کاشی بیستون و الهام از منطقه باستانی بیستون و طاق بستان بوده تا بازدیدکنندگان را با کاربرد های خلاقانه و جلوه های بصری کاشی های پرسلانی آشنا نماید. شوروم با نسخه ی مدرن با حال و هوای صنعتی و شهری به روز و اصالت و توانایی ترکیب مفاهیم مختلف سبک در معماری منعکس شده است.

برای ساخت تمرکز ویژه ای روی طراحی و شخصیت این شوروم قرار گرفت تا بازدیدکنندگان بتوانند به طور کامل از فضای کاشی های تولید شده بیستون بازدید نمایند. کاشی بیستون امیدوار است در آینده ای نه چندان دور میزبان شما در این محیط گرم و صمیمی جهت تعامل و تبادل اطلاعات و همکاری هر چه بیشتر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *